loading

پیستون ماهله

رینگ و پیستون ماهله

پیستون ماهله :

مان ایران وارد کننده لوازم اصلی ماهله در کشور است . ما در مان ایران کلیه لوازم ماشین سنگین با برندهای مطرح ، مانند بوش و پیستون ماهله را با قیمت اصلی و ضمانت پس از فروش به کامیون داران و رانندگان ماشین سنگین عرضه می نماییم .

رینگ پیستون کامیون چه کاری انجام می دهد :

پیستون ها جفت بسیار مهمی دارند . زائده هایی که به رینگ معروف هستند .

برای اینکه نگرش صحیحی از رینگ و پیستون کامیون داشته باشید به نمونه ساده زیر دقت کنید .

در نظر بگیرید که یک قوطی کنسرو ماهی را به سطح صافی مثل یک تکه فلز ، شیشه اینه تکیه داده اید حال از گوشه به محل تماس قوطی و سطح بنگرید ، مشاهده می کنید  که قوطی کنسرو از لبه‌ها  بالایی و پایینی که مقداری برآمده می باشد به سطح ذکر شده مماس است و قسمت های انتهایی قوطی با اندکی فاصله نسبت به سطح صاف قرار گرفته است . در واقع رینگ‌های پیستون همان برجستگی ها است و بدنه قوطی هم ، همان  بدنه پیستون می باشد .

از نظر فنی این حالت بهترین مدل قرار گیری این قطعه یدکی ، در ماشین آلات و خودروها می باشد .

لزوم وجود رینگ‌های پیستون ماهله :

مهمترین اهداف استفاده از رینگ‌ها در ساختار پیستون ها در خودروهای سبک و ماشین سنگین ، کاستن سطح تماس میان پیستون و دیواره سیلندر ، نگهداری و حفظ تراکم در قسمت بالایی پیستون ، جلوگیری از اصطحکاک و کاهش فرسودگی ، کنترل روغن و روغن کاری در فاصله میان دیواره سر سیلندر و پیستون است .

فروش بی واسطه بوش و پیستون ماهله در مان ایران :

مان ایران مرکز فروش بی واسطه بوش و پیستون ماهله در ایران است .

کامیون داران و رانندگان ماشین سنگین اطلاع دارند که مرکز فروش لوازم یدکی اصل در ایران ، شهرستان اسلامشهر واقع در شهر تهران می باشد .

همکاران ما بصورت حضوری و آنلاین آماده خدمت رسانی می باشند .

 

تعمیرگاه فنی مان سرویسفروش لوازم مانمانیران

پیستون ماهله

دیدگاهتان را بنویسید