loading

مشخصات کشنده C&C ( سی اند سی )

مان ایران توزیع گیربکس کشنده C&C

مان ایران توزیع کننده گیربکس و قطعات گیربکس کامیون C&C و تعمیرات گیربکس کشنده C&C را انجام می دهد .


مشخصات کشنده C&C ( سی اند سی ) :

کشنده C&C یک کشنده چینی با کیفیت در کنار ماشین سنگین های اروپایی معروف مانند داف ، مان ، بنز و ولوو می باشد. مشخصات عالی کشنده C&C آن را از سایر رقبای چینی اش متمایز ساخته است .

شعار این کمپانی :

” بهینه سازی مصرف سوخت ” در قرنی که محیط زیست زمین در خطر نابودی و آلودگی قرار دارد ، معرفی شده  .

سی اند سی در کنار سیتراک ، بخشی از واردات کامیون های چینی مطمئن و قابل ارزیابی به بازار ایران را تشکیل می دهد.  شرکت معروف آریا دیزل اولین واردکننده کشنده C&C به کشور ما می باشد.

طراحی خارجی کشنده سی اند سی :

در مورد طراحی کشنده سی اند سی نمی توانیم زیبایی و هارمونی آن را در مقابل هم نوعان قدیمی ترش نادیده بگیریم . از نمای جلو در نگاه اول طرح چراغ های متناسب با عرض کشنده در کنار جلو پنجره ی پهن و یک آرم زیبا و درخشان ، چشم هر بیننده ای را خیره می کند . داخل کابین c&c جادار و دسترسی راننده به تجهیزات کاربری و فرمان بسیار آسان و استاندارد است .

طول کلی کشنده :

تقریبأ ۶۴۲۶ میلیمتر و ارتفاع کلی آن ۳۹۰۰ میلیمتر است . وزن آن حدود ۶۹۸۰ کیلوگرم و فاصله بین محور‌ها ۳۹۰۰ میلیمتر می باشد . حداکثر سرعت سی اند سی  نیز ۱۱۵ کیلومتر در ساعت تخمین زده شده است .

همکاری شرکت C&C با تولیدکنندگان صاحب نام کامیون ، مانند CIMCو چری ، باعث حفظ جایگاه این شرکت در بازارهای بین المللی گردیده . این همکاری موفقیت آمیز منجر به ساخت کامیون های سنگین و نیمه سنگین مدرن ، با کیفیت و زیبا که امروزه در ایران دیده می شوند ، شده است.

مجموعه مان ایران شامل فروشگاه و تعمیرگاه تخصصی کامیون در قطب لوازم یدکی ایران قرار دارد . این مرکز توزیع قطعات گیربکس C&C و لوازم اصلی گیربکس  کامیون c&c  و تعمیر گیربکس کشنده C&C و لوازم گیربکس را با خدمات پس از فروش و ضمانت قطعات اصل ماشین سنگین ارایه می کند .

مشخصات فنی کشنده C&C :

کشنده C&C مدل U480 ، با توجه به نامش دارای پیشرانه 480 اسب بخاراست . سیستم تعلیق بادی در محور عقب قرار گرفته واز بهترین  گیربکس در صنعت ماشین سازی بهره مند است . گیربکس C&C یک غول هفت دنده ZFبا ضریب دنده 12+2 سرعته می باشد . مبدل نیروی مکانیکی به نیروی حرکتی در این خودرو توسط شرکت چینی یوچای که از فن آوری کمپانی قدرتمند کامینز استفاده می کند ، تولید شده است .

 

فروش لوازم مانمانیران

گیربکس C&Cمشخصات کامیون C&C

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.