loading

فروش لوازم ژنراتور مان


فروش لوازم ژنراتور مان :

فروش لوازم ژنراتور مان در مانیران با قیمت ارزان و کیفیت بالا انجام می شود . همانطور که اطلاع دارید محصولات و لوازم یدکی مان از برترین برندهای لوازم ماشین سنگین در جهان می باشد .

ژنراتور چیست و چگونه عمل می کند ؟

ژنراتور مان

لوارم ژنراتور نو و استوک در مانیران موجود است.

ژنراتور یک نوع موتور دیزل می باشد که پتانسیل مکانیکی حاصل شده از منبع خارجی را به پتانسیل الکتریکی به عنوان خروجی تبدیل می کند .

البته ژنراتور ها واقعا انرژی الکتریکی ایجاد نمی کنند . بلکه انرژی مکانیکی ایجاد شده را به حرکت در آورده و با توزیع بار الکتریکی در  سیم پیچی ها ی مدارات الکتریکی ، برق را به عنوان خروجی راندمان تولید می کنند . در واقع جریانات برق ، شارژ الکتریکی جریان الکتریکی عرضه شده توسط ژنراتور می باشد .

با شناخت کار پمپ آب ، مکانیزم ژنراتور را می توان بهتر بررسی کرد . در ژنراتور زمینی ، پمپ موجب جریان آب می شود اما واقعا آبی  ایجاد نمی کند و فقط آب را به جریان می اندازد .

روش کار ژنراتورهای مدرن :

عملکرد ژنراتورهای زمینی و موتور دریایی مدرن امروزی بر اساس القای الکترو مغناطیس حاصل شده که توسط میشل فارادی کشف شد ، انجام می شود.

ذر این مدل ، جریان قسمت بالایی بار الکتریکی می تواند توسط حرکت رسانای الکتریکی مانند سیمی که شامل بار الکتریکی در میدان مغناطیسی است ، القا گردد . این حرکت تفاوت ولتاژی را بین دو انتهای سیم یا رسانای الکتریکی خلق می کند که در انتها موجب می شود بار الکتریکی جریان یابد .

ژنراتور زمینی مان :

ژنراتور مان

قیمت لوازم ژنراتور مان نسبت به سایر برندهای ژنراتور زمینی ارزان تر است .

کارکرد ژنراتور های زمینی و موتور دریایی مان نیز دقیقا به همین صورت . ژنراتورهای مان بر اساس القای الکترو مغناطیس حاصل شده که توسط میشل فارادی کشف شد ه است ، کار می کنند .

ژنراتور مان از بهترین مدل های ژنراتور در جهان می باشد . قیمت لوازم ژنراتور مان نسبت به سایر برندهای ژنراتور زمینی ارزان تر است . در حالی که کیفیت قطعات یدکی ژنراتور در تمام نمایندگی های مان در سراسر ایران و جهان بالا و دارای استانداردهای بین المللی تایید شده می باشد .

 

فروش لوازم مانمانیران

فروش لوازم ژنراتور ، ژنراتور زمینی مان ،

دیدگاهتان را بنویسید