loading

تعمیرگاه کامیون

تعمیرگاه تخصصی مان

تعمیرگاه کامیون :

تعمیرگاه کامیون مان سرویس تعمیر قطعات کامیون ،کِشنده ،اتوبوس ،موتور دریایی و ژنراتور زمینی را در ایران با قیمت مناسب به رانندگان ماشین سنگین ارائه می کند.

در این مرکز خدمات پس از فروش برای تعمیر لوازم ماشین سنگین ، تعویض قطعات و تبدیل انواع گیربکس دستی به اتومات عرضه می شود.

خدمات اصلی تعمیرگاه :

خدمات اصلی تعمیرگاه شامل

1- تعمیرات تخصصی برد های ماشین سنگین

2- عیب یابی پیشرفته کامیون و کِشنده  مان ، داف ، سیتراک  با دستگاه دیاگ تخصصی

3- حذف سیستم ادبلو (AdBlue) از کامیون سیتراک و تعویض لوازم میکانیکی آن

4- تعویض گیربکس دستی با گیربکس اتوماتیک کامیون همراه با تیمی تخصصی می باشد .

تاریخچه مجموعه مان :

تعمیرگاه مان سرویس در رباط کریم و فروشگاه مان ایران در جاده ساوه است . آنها جزو مجموعه هایی هستند که بیش از دو دهه از عمرشان در صنعت می گذرد .

این مجموعه بهترین لوازم ماشین سنگین و خدمات کامیون را در اختیار مصرف کنندگان محصولات مان گذاشته است .

تعمیرگاه کامیون مان سرویس در رباط کریم با مدیریت آقای فرشید مسافر در سال 1387 نمایندگی یاوران خودرو شرق را از شرکت اصلی دریافت نمود .  مان سرویس از معدود نمایندگان قانونی مان در ایران بشمار می آید که تا کنون نیز این همکاری دو جانبه ادامه دارد .

فروشگاه لوازم کامیون مانیران نیز با مدیریت آقای رضا مسافر در سال 1384 افتتاح گردید.  مان ایران هم اکنون جزء یکی از بزرگترین فروشگاه مان در ایران می باشد .

تعمیرگاه مان سرویس و فروشگاه مان ایران با مدیریت این دو برادر و کادری مجرب مجموعه ای را تشکیل داده اند که توانایی انجام تمام امورات مربوط به فروش و تعمیر قطعات اصلی کامیون و لوازم جانبی را دارد .

واردات قطعات کامیون و لوازم یدکی اتوبوس ، قطعات اصلی ژنراتورها و موتورهای دریایی شرکت مان با ضمانت اصل مان آلمان در این مجموعه صورت میگیرد .

تعمیرگاه فنی مان سرویسمانیران

تعمیرگاه کامیون، مانسرویس ایران

دیدگاهتان را بنویسید