loading

مشخصات کامیون های داف

داف جدید2022

مشخصات کامیون های داف :

مشخصات کامیون داف

خرید ، فروش و قیمت کامیون های داف با مشخصات و طراحی کامیون ها ارتباط مستقیم دارد.

فروش انواع سری کامیون داف :

 درباره مشخصات کامیون داف ، بارها در مقاله های سایت مان ایران نوشته ایم . خرید ، فروش و قیمت کامیون های داف با مشخصات و طراحی آنها ارتباط مستقیم دارد . سری و مدل کشنده های داف متفاوت می باشد . 

کیفیت و سازگاری با محیط زیست در مدل های جدید تر بهبود یافته و این نکته ای قابل تامل است .

انواع سری کامیون داف از چهار مدل تشکیل شده است . این مدل ها به نام های : داف ایکس اِف 105( DAF XF105) ، داف سی اِف ( DAF CF ) ، داف اِل اِف ( DAF LF ) و داف اِل اِف هیبرید ( DAF LF Hybrid ) معروف هستند .

 کشنده داف مدل DAF XF105 :

این مدل کامیون برای حمل و نقل در جاده های طولانی و پر پیچ و خم طراحی شده اند.

کامیون داف xf برای حمل و نقل در جاده های طولانی و پر پیچ و خم طراحی شده اند داف سری CF :

از دیگر انواع سری کامیون داف سری CF است . این سری ، دو محور ، سه محور و یا چهار محور دارند . در کامیون های سری CF روی استحکام شاسی کامیون بسیار با دقت و جدی کار شده است. 

کامیون داف سی اِف به منظور خدمات باربری های بین المللی در ناوگان حمل و نقل قرار گرفته اند . ار آنها برای حمل زباله های عظیم ، صنایع ساختمان سازی و  جا به جایی بارهای بسیار سنگین استفاده می شود .

کامیون داف مدل DAF LF :

کامیون داف اِل اِف برای رانندگی در جاده های شهری مناسب است . این سری در اتوبان های پر تردد سرعت مانور زیادی دارد . آنها در مقایسه با هم نوعان خود ، سبک وزن و در مصرف سوخت بسیار صرفه جو هستند .

جمع آوری زباله های شهری ، استفاده در مراکز آتش نشانی جهت حمل آب و تردد در خیابان های شهری و بین شهری برای مسافت های زیاد امّا سبک از کاربردهای این کامیون در حمل و نقل می باشد .

 کامیون DAF LF Hybrid :

و اما کامیون معروف به کامیون سبز در جهان که هیبریدی است . این مدل کامیون از نظر حفظ محیط زیست ، دارای استانداردهای نهایی اروپایی می باشد . داف اِل اِف هیبریدی دارای دو موتور دیزلی و الکترونیکی است که باعث کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن در هوا به میزان ده تا بیست  درصد می شود.

و اما تا این لحظه به تاریخ بیستم آگوست 2022 ، چدیدترین مدل کامیون داف ، یعنی کامیون های داف برقی تولید و در حال عرضه به بازارهای جهانی هستند. 

آخرین اخبار درباره کامیون های برقی داف متعاقبا در یک مفاله جدید بررسی خواهد شد .

پانوشت : 

مان ایران با سابقه طولانی و کادری بسیار قوی و مجرب در زمینه فروش کشنده داف ، تعمیر و عیب یابی قطعات موتوری داف و فروش لوازم اصل داف ، در خدمت رانندگان و مشتریان گرامی است .

 

 

مانیراننمایندگی مجاز داف

دیدگاهتان را بنویسید