loading

نمایندگی رسمی داف

نمایندگی رسمی داف

خدمات نمایندگی داف شرکت مان ایران ، شامل فروش کامیون داف ، خدمات تعمیرگاهی و  عیب یابی قطعات داف و فروش لوازم اصلی آن در قطب لوازم یدکی ایران ، می باشد .


 نمایندگی رسمی داف : 🚛

کمپانی داف در اکثر کشورهای جهان نمایندگی دارد . نمایندگی رسمی داف کد11 به عاملیت مهندس مسافر از نمایندگان رسمی این ماشین سنگین در ایران است .

می دانیم که کیفیت کامیون داف ، در بین ماشین آلات حمل بار ، بسیار خوب است . به همین نسبت نیز اخد نمایندگی  این ماشین سنگین آسان نیست . نمایندگان قدیمی تر داف تراکس ایران ، ارگ پارس حضرتی و داتیس فرا آریا دیزل می باشند . این دو شرکت همچنان در حال خدمت رسانی به شبکه حمل و نقل کشورمان هستند.

نمایندگی کد11 مسافر زیر مجموعه شرکت بزرگ و معروف مان ایران است . مانیران نامی آشنا در واردات و توزیع لوازم یدکی برندهای مطرح جهان ، در کشورمان می باشد .

سالها تجربه مفید و کسب موفقیت و دریافت نمایندگی یاوران خودرو شرق ، مدیران شرکت را بر آن داشت تا گام های بلندتری در حوزه واردات و فروش کامیون ، بردارند . بنابراین نمایندگی رسمی داف را به جهت خدمات رسانی بیشتر به رانندگان دریافت نمودند .

خدمات ما شامل فروش کامیون داف ، خدمات تعمیرگاهی و  عیب یابی قطعات داف و فروش لوازم اصلی آن در قطب لوازم یدکی شهر تهران ،رباط کریم می باشد .

این مرکز لوازم جانبی و قطعات اصلی موتوری کشنده داف را با قیمت روز لوازم یدکی اورجینال به سراسر ایران توزیع می کند .

نمای بیرون نمایندگی رسمی داف کد11

نمای بیرون نمایندگی رسمی داف کد11/مسافر

تعمیرگاه فنی مان سرویس (تعمیرلوازم داف) :

تعمیرگاه فنی تخصصی مان سرویس ، تعمیر کامیون های داف ، جدید و قدیمی را با حضور تعمیرکاران متخصص و ماهر کامیون با کمک تجهیزات مدرن مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا ، به رانندگان ماشین سنگین ارائه می دهد .

در این مرکز تعمیر انواع موتور کامیون داف ، تعمیر گیربکس ، تعویض گیربکس دنده‌ای با اتومات ، بازسازی کابین کامیون داف و عیب یابی لوازم کامیون داف با ضمانت تعمیر و خدمات پس از فروش قطعات تعویض شده خودرو سنگین انجام می شود .

#نمایندگی_رسمی_داف📄
#تعمیرگاه_تخصصی_داف⚙️🔧

مانیراننمایندگی مجاز داف

تعمیر دافxfفروش کامیون

دیدگاهتان را بنویسید