loading

ترمز کامیون EBS وابکو

سیستم ترمز ای بی اس وابکو

ترمز کامیون EBS وابکو 

سیستم ترمز ای بی اس وابکو :

مان ایران توزیع کننده سیستم ترمز EBS وابکو در سراسر ایران است . قیمت سیستم ترمز وابکو در مان ایران به روز رسانی می شود .

بهترین ترمز کامیون و کشنده ، ترمزEBS وابکو می باشد .

سیستم ترمز wabco EBS E5 در مواقعی که می خواهید به هر دلیلی ناگهان سرعت کامیون خود را کم کنید ایمنی شما و ترمز کامیون را حفظ می کند .

این مدل ، یک سیستم ترمز دیسکی ضد قفل با کنترل الکترونیکی است . ترمز ای بی اس هنگام ترمز شدید ماشین سنگین ، با ارسال سیگنال الکترونیکی باعث توقف ایمن خودرو می شود .

ترمز ای بی اس وابکو ایمنی رانندگان کامیون و کشنده را افزایش می دهد .

روش عملکرد ترمز ای بی اس وابکو :

وقتی راننده پدال ترمز را فشار می دهد، سیگنال های ترمز به دستگاه کنترل ارسال می شوند. سپس سنسورهای ویژه ی سرعت چرخ و ساییدگی لنت ترمز، اطلاعات رافرستاده و دستگاه کنترل فشار ترمز را برای هر اکسل و هر چرخ تعیین می کنند. تعدیل کننده ها (مدلاتورها) نیز فشار باد انتقال یافته به سیلندرهای ترمز را کنترل می کنند . در این تکنولوژی  ترمز چرخ ها و ترمزهای کمکی هم زمان عمل می کنند و ایمنی و سرعت ترمز را افزایش می دهند . این سیستم به صورت استاندارد روی کامیون های دارای تعلیق بادی نصب می شود وگاهی می توان آن را روی کامیون های دارای فنرهای تخت نیز نصب کرد.

ترمز EBS وابکو یک سیستم پشتیبان نیوماتیکی (انرژی بادی) نیز دارد و دارای برنامه کوتاه مدت و بلندمدت پس از تعبیه به روی ماشین سنگین است .

فروش و تعمیر سیستم ترمز ای بی اس وابکو :

مان ایران توزیع کننده لوازم وابکو در ایران است . لوازم سیستم ترمز وابکو را با ضمانت و قیمت وابکو اصل از مان ایران بخواهید .

همچنین تعمیرگاه تخصصی مان سرویس ، جهت تعویض و تعمیر سیستم ترمز ای بی اس با لوازم اصل وابکو و خدمات پس از فروش قطعی ، در خدمت رانندگان گرامی می باشد .

 

 

تعمیرگاه فنی مان سرویسفروش لوازم مانمانیران

سیستم ترمز EBS وابکوقیمت ترمز وابکو

دیدگاهتان را بنویسید