loading

بررسی کامیون دافXG مدل2022

کامیون جدید داف 2022

بررسی کامیون دافXG مدل2022 :

 کشنده داف جدید

کامیون دافXG مدل2022 جدیدترین محصول کمپانی داف است .

 

در این مقاله به بررسی کامیون دافXG مدل2022 از نگاه کارشناسان نمایندگی رسمی داف در ایران می پردازیم . این ماشین سنگین جدیدترین محصول اروپا در زمینه ساخت کامیون است .

کمپانی تولید کننده کامیون های داف در هلند از کامیون های داف XG و XG+ ، در سال 2022 رو نمایی کرد . این خودرو ساز معروف با طراحی مدل داف XF به شهرتی کم نظیر در تمام دنیا دست پیدا کرده بود . کشنده داف XF طی چند سال اخیر پرچمدار محصولات داف در ایران و جهان بود .  اما اکنون با ورود کامیون داف XG و داف XG پلاس مدل 2022 ، دور از ذهن است که ایکس اف همچنان محبوب بماند .

حتما شما هم به داشتن کامیونی با آینه های دیجیتالی و صندلی چرخان مخصوص راننده فکر کرده اید . رانندگان ترانزیت به خوابی راحت نیاز دارند . تا انرژی لازم برای ادامه رانندگی در جاده های پرخطر را داشته باشند . تختخواب راحت کامیون داف ایکس جی ، میزکشویی برای لذت بردن از یک وعده غذای عالی و استراحت به روی یک تخت برقی گرم (که البته بصورت آپشن باید خریداری شود) ازخصوصیات بارز این کامیون می باشد .

داف ایکس جی و ایکس جی پلاس دوستدار محیط زیست :

داف XG مدل 2022 یک کامیون خاص و تقریبا منحصر بفرد است ! در طراحی داف XG تاکید خودروسازان بر حمایت از محیط زیست و شعارمبارزه با آلایندگی بر اساس رعایت قانون اروپا می باشد  . در این مدل نقش تکنولوژی بیشتر از کامیون های قبلی به چشم می خورد وتغییرات ظاهری نیز در کابین و طول تریلر های چسبیده به کامیون ، کاملا محسوس است . طبق مقررات تازه تایید شده در اتحادیه اروپابرای جلوگیری از نشر آلودگی ، تولید کنندگان کامیون باید طول تریلرهای متصل به کامیون را کاهش دهند . در عوض طول سری کامیون و درنتیجه اندازه کابین افزایش پیدا می کند . این قانون به آسایش و رفاه بیشتر راننده کامیون منجر می شود . می دانیم که ایجادآرامش رانندگان ، با  تمرکز و دقت بالاتر و حوادث کمتر در جاده ها همراه است .

مشخصات کابین کشنده DAF XG :

تغییراتی که در مشخصات کابین کشنده DAF XG نسبت به DAF XF صورت گرفته است ، هم به لحاظ زیبایی و هم امنیت سرنشینان بسیار چشم گیر است .

از تغییرات طراحی کابین این سری از کامیون های داف به افزایش ارتفاع و حجم بیشتر می توان اشاره کرد . فضای داخلی در مدلXG بسیار بزرگتر از کامیون های سری XF است . اما چنانچه خریدار کامیون داف نیاز به فضای بیشتری در کابین داشته باشد ، میتواند برادر خوانده این مدل ، یعنی XG پلاس را خریداری کند . در این مدل کابین به مراتب بزرگتر و سقف آن بلندتر از داف XG میباشد .

از نظر ایمنی و محافظت از سرنشینان ، طراحان مدل 2022 دافXG ، توجه ویژه ای به مطلب داشتند .

بعنوان مثال اگر برخوردی از سمت جلو کابین صورت بگیرد ، کابین به سمت عقب حرکت می کند . به اینصورت شدت آسیب به سرنشینانکامیون به حداقل می رسد .

البته تغییر در طراحی جلو پنجره و قرار دادن بک شیشه بزرگ ، با افزایش دید تقریبا ۳۵ درصدی برای راننده ، باعث افزایش دقت وعکس العمل بهتر راننده در رویارویی با حوادث می شود .

دو موتور پاکار آمریکایی قدرت کشنده داف XG را تامین می کنند که کاملا مخصوص نسخه داف طراحی و ساخته شده‌اند . موتور نخست ۱۱ لیتری با کدMX-۱۱ است که برای بازار قاره سبز در نظر گرفته شده است . خریدارن کامیون داف XG در آمریکا نیز نسخه قوی‌تر این کامیون را با موتور ۱۳ لیتری MX-۱۳ در اختیار خواهند داشت . هر دو نوع این مدل به همراه گیربکس AMT دوازده سرعته ZF به خریداران گرامی عرضه خواهند شد.

کامیون داف XG و XG+ در ایران :

شما را نمی دانم ، اما من بعنوان یک کامیون باز قدیمی بسیار علاقه مندم که به زودی داف2022 را در جاده های ایران ، از نزدیک ببینم. این موضوع با توجه به از بین رفتن بسیاری از مسائل در روابط ما با سایر کشورهای جهان ، دور از ذهن نیست .

ما در نمایندگی داف به شما این قول را می دهیم که از اولین نمایندگی های داف باشیم که فروش کامیون داف 2022 سری XG , XG+ را در ایران آغاز نماییم .

با ما باشید.

مانیراننمایندگی مجاز داف

داف XGکامیون داف جدید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید